Pemulihan Untuk Kehamilan Heartburn - 5 Asid Reflux Utama Rawatan

Pemulihan Untuk Kehamilan Heartburn - 5 Asid Reflux Utama Rawatan

Adakah anda mengalami refluks asid semasa anda jangkakan? Jika ya, anda perlu cuba beberapa cara mudah untuk mengandung pedih ulu hati.

Mengalami serangan yang kerap dengan GERD (Gastro esophageal reflux penyakit) adalah perkara biasa semasa anda hamil. Dan ramai wanita mendapati sukar untuk mencari antasid berkesan yang bekerja untuk lebih dari 2 minggu. (Perhatikan bahawa ada amaran 2 minggu untuk mengambil antasid.)

Oleh itu, ramai wanita menggunakan berkesan rawatan refluks asid rumah untuk menyembuhkan masalah mereka. Dalam artikel ini, saya akan memberikan anda 5 tips untuk memulakan rawatan rumah anda.

Pemulihan untuk Kehamilan Heartburn

Terdapat banyak perkara yang anda boleh lakukan untuk merawat masalah anda dan di sini adalah beberapa yang mudah dan membantu.

Satu anti-asid semulajadi yang cepat dan mudah adalah epal merah. Lain kali anda merasa serangan datang, makan sepotong epal merah. Rawatan ini telah bekerja untuk ayah saya selama hampir 30 tahun.

Anda juga perlu minum air yang banyak sepanjang hari. Air adalah yang paling penting selepas mana-mana hidangan atau snek yang anda makan. Air sebenarnya boleh membuat suatu meterai ketat antara sfinkter esophageal yang lebih rendah (LES) dan perut. Sfinkter bertanggungjawab untuk menjaga makanan dan asid di dalam perut.

Ramai pelanggan kami juga menggunakan madu setiap hari dengan rawatan alternatif yang mudah. Madu adalah mungkin ubat yang tertua didapati tetapi mungkin sekali yang paling berkesan untuk refluks. Anda perlu menghisap satu sudu madu 3 kali sehari. Madu telah ciri-ciri penyembuhan yang benar-benar boleh melegakan dan membaiki sfinkter yang lemah dari mengandung.

Anda juga mungkin ingin untuk membeli lidah buaya dalam bentuk jus. Aloe vera telah lama terkenal dengan kuasa penyembuhan ajaib kepada kulit dan tisu. Dan itulah sebabnya ia sangat membantu untuk sfinkter yang boleh rosak dan lemah. Jus aloe vera boleh didapati di mana-mana kedai makanan kesihatan.

Akhir sekali, anda juga harus mengelakkan pelbagai jenis makanan dan minuman yang telah ditunjukkan untuk meningkatkan risiko pedih hulu hati kehamilan seperti makanan pedas, minuman berkarbonat dan makanan yang keras dan rangup. Melakukan yang terbaik untuk menjauhkan diri daripada makanan dan minuman.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar