Bagaimana untuk Dapatkan Herpes Relief Menggunakan Pemulihan Home

Bagaimana untuk Dapatkan Herpes Relief Menggunakan Pemulihan Home

Anda sentiasa boleh memberitahu apabila anda akan mendapat sakit sejuk yang disebabkan oleh virus herpes simplex. Virus ini tidak pernah meninggalkan badan anda dan berjalan di sepanjang sel-sel saraf; itulah sebabnya anda rasa gatal terang sebelum letusan itu. Terdapat beberapa rawatan rumah untuk herpes dan perkara yang anda boleh lakukan untuk memastikan kerengsaan ke bawah dan juga mencegah wabak masa depan.

Keringkan It Out

--Keeping Sakit yang bersih dan sangat kering adalah baris pertama anda pertahanan.
--Protect Dengan jeli petroleum, yang di kaunter salap untuk herpes, atau cuba menggunakan pembalut cecair.
Hazel --Witch atau cuka epal cider menawarkan bantuan herpes besar; hazel ahli sihir adalah pengeringan dan cuka epal digunakan sebagai antiseptik. Gunakan hanya satu atau yang lain tidak kedua-duanya bersama-sama.

Ambil Vitamin Anda

--L-Lysine, sejenis asid amino telah ditunjukkan untuk mengurangkan atau menghapuskan wabak.
Kompleks B --Vitamin membantu dalam penyembuhan dan menyokong fungsi imun.
--Vitamin C boleh membantu dengan jangkitan virus dan sistem imun.
--Zink Adalah satu lagi penolong imun.
--Probiotics Membantu mengekalkan usus yang sihat yang bermaksud yang lebih sihat anda secara umum dan membantu dengan imuniti.

Mengurangkan Tekanan

Pernahkah anda perasan bahawa sakit sejuk atau herpes sakit akan keluar apabila sesuatu yang besar yang sedang berlaku dalam hidup anda; tarikh baru, pekerjaan atau kemurungan! Ada sebab untuk ini berhubung dengan virus herpes. Tekanan sabotages sistem imun anda meninggalkan anda terbuka luas untuk serangan. Cuba menggunakan meditasi; senaman atau hanya mengambil santai cuti boleh membantu.

Penggunaan lain Menyembuhkan Asli untuk Herpes

Kekuatan yang tinggi dan kualiti sebatian herba yang mengandungi phytosterols dan sterolins membantu mengekalkan sistem imun. Betulina Agathosma digunakan di Afrika Selatan selama berabad-abad mengandungi flavonoid yang berguna sebagai antioksidan dalam badan. Ekstrak daun zaitun menyokong sistem imun kerana ia mengandungi asid Oleuropin dan kalsium enolate yang membantu badan untuk mencerna bakteria berbahaya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar