Ubat-ubatan homeopati dan Sphere Mental Pesakit!

Ubat-ubatan homeopati dan Sphere Mental Pesakit!

Tuhan atau alam telah direka setiap individu berbeza. Begitu banyak warna, tekstur kulit, warna mata, ketinggian, berat, dan sikap mental! Ia adalah satu perkara yang baik untuk mengkaji orang dalam perspektif yang berbeza dan memperolehi beberapa atau kesimpulan lain atau hanya menonton untuk menikmati kajian kita. Serta berkata dengan orang yang berilmu, kajian orang itu sendiri adalah suatu perkara yang kenikmatan besar dan proses ini membawa kebahagiaan. Sebagai pelajar homeopati, kajian ini menjadi lebih menyeronokkan, seperti yang kita berlaku untuk mengkaji jenis individu itu dalam Medicas materia besar kami.

Mengapa kajian sfera mental dan / atau corak tingkah laku begitu banyak penting dalam Homeopati?

Banyak kali, pesakit yang datang kepada kita merasakan bahawa kita bertanya terlalu banyak soalan. Terutamanya apabila kita bertanya soalan mengenai kelakuan mereka dan bidang mental, mereka berasa kagum dan berkata sehingga kini tiada doktor telah meminta kami soalan-soalan itu dan apa yang perlu? Nah, dalam kebanyakan kes, bercakap tentang diri sendiri itu sendiri adalah pengubat kesejahteraan pesakit. Kita cenderung untuk pesakit mereka yang suka untuk bersuara akaun dan orang-orang yang suka untuk menjaga diri mereka sendiri dan mengambil masa yang terlalu lama untuk membuka. Corak tingkah laku tunggal melemparkan cahaya di atas sifat-sifat ubat tertentu dalam homeopati.

Sebab utama di sebalik kajian sfera mental adalah satu keperluan untuk memahami pesakit secara keseluruhan. Seperti yang kita tahu, homeopati adalah sains yang menyeluruh dan merangkumi prinsip sifat tertentu itu. Penindasan adalah NO ketat dalam homeopati klasik dan rangsangan adalah taktik yang digunakan ketika merawat sebarang penyakit. Sebaliknya, ia sering berkata dalam sains individualistik ini yang kita tidak merawat penyakit tetapi kita merawat pesakit. Dan melainkan jika orang itu difahami dalam fakulti mental, kita tidak boleh memahami dia secara keseluruhannya. Gejala umum pasti fizikal dan gejala ciri fizikal adalah penting, tetapi terutamanya ketika merawat penyakit-penyakit kronik, kita mesti tahu bagaimana orang itu ialah mental dan emosi.

Sekiranya kanak-kanak, kajian ini adalah lebih menarik. Cara kanak-kanak memasuki bilik pejabat anda, cara dia membuka, hubungan mata, pendekatan untuk bercakap apabila ditanya soalan-soalan tertentu, kegelisahan, dan lain-lain dan banyak lagi perkara-perkara yang dikaji. Walaupun dalam amalan online saya, di mana saya perlu berurusan dengan pesakit dari jarak yang besar, saya sentiasa menekankan ibu bapa untuk menerangkan setiap aspek personaliti dengan mengisi soal selidik yang rumit. Hanya selepas itu, ia adalah mungkin untuk menilai ciri-ciri personaliti yang berbeza-beza. Sudah tentu dengan amalan, perkara menjadi mudah. Tetapi manakala mengurangkan daripada, homeopati harus pernah menjadi stereotaip dalam pendekatannya. Pendekatan individualistik adalah pokok sains homeopati dan seni. Hanya mereka pakar homeopati berjaya yang mempunyai yang istimewa 'ditanam' mata untuk mencari sifat-sifat individu ciri dalam pesakit. Hanya selepas itu seseorang boleh mendapatkan jenis perlembagaan di kalangan orang dewasa dan juga kanak-kanak.

Ia sering berkata bahawa dalam homeopati tidak ada penindasan. Tetapi sekiranya remedi perlembagaan yang sesuai tidak digunakan untuk merawat malady, terutama satu kronik, yang kita lakukan hanyalah menekan kuasa yang penting dan memberi kesan kelegaan sementara. Itulah sebabnya apabila ubat tidak dicapai, kesalahan terletak pada homeopati dan tidak homeopati!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar